Zásielkovňa spúšťa kampaň na podporu služby Medzi nami

V súčasnosti je dostupnosť, flexibilita a pohodlnosť služieb pre zákazníkov dôležitejšia, ako kedykoľvek predtým. Tento trend vniesla Zásielkovňa aj do logistických a prepravných služieb a výsledkom je obľúbená služba Medzi nami. Vďaka nej si môžu fyzické osoby posielať zásielky formou, ktorá výrazne šetrí čas i peniaze. Od jej spustenia na Slovensku v novembri 2019 ju využilo už viac ako 5200 zákazníkov na prepravu  viac ako 17 000 zásielok. Na podporu tejto služby teraz Zásielkovňa prichádza s novou kreatívnou kampaňou.
 
Hlavným cieľom kampane je poukázať na kľúčové benefity služby Medzi nami – dostupnosť, rýchlosť, kvalitu a skvelé ceny. Aplikácia zároveň umožňuje veľmi jednoduché odoslanie i prijatie zásielky na jednom z vyše 800 podacích a výdajných miest na celom Slovensku a 3000 v Českej republike. Zákazník si pritom sám určí, kedy a kde mu najviac vyhovuje zásielku podať i vyzdvihnúť.
 
Kampaň je postavená na situáciách zo života, s ktorými sa stretol už každý z nás. Drobné, každodenné momenty, kedy nám pomôžu naši blízki. Najlepšia kamoška požičia šaty, stará mama prezradí tajný recept, bratranec nájde zabudnuté slúchadlá, spolužiaci sa podelia o skriptá alebo mama odošle synovi či dcére zabudnutú nabíjačku na internát.. Táto pomoc však nemusí byť limitovaná vzdialenosťou. Balíček so šatami, či rodinnou knihou receptov zachráni protagonistov novej kampane Zásielkovne z dielne samsiDigital práve včas. „Medzi nami pomáha ľuďom prekonávať limity. V Zásielkovni im ponúkame možnosť, ako pokračovať v drobných láskavostiach a výpomoci aj vtedy, keď sú od seba vzdialení. Práve tieto momenty nás zbližujú a preto tvoria hlavný rámec našej aktuálnej kampane,“ hovorí Alex Gerbóc, marketingový manažér Zásielkovne.
 
“V kreatívnom koncepte sme využili názov služby Medzi nami a zasadili ho do bežných situácií, ktoré sa dejú “medzi nami dievčatami”, alebo medzi členmi rodiny,” predstavuje kampaň Kamil Aujeský, digital director & CEO samsiDigital. Kampaň bude prebiehať v júni a v júli. Dvojica hlavných videí osloví používateľov Facebooku, Instagramu a YouTube. Súčasťou kampane sú aj html a obrázkové bannery v rámci Google Search a Google Play. O sprievodné PR sa bude starať PR agentúra Kharisma.

Služba Medzi nami je súčasťou inovatívnej aplikácie Zásielkovňa a je dostupná pre operačný systém iOS i Android. Zákazníci si ju môžu bezplatne stiahnuť z AppStore či Google Play. Samotné odosielanie zásielky je doslova na pár klikov. Stačí zadať meno príjemcu, jeho telefón a e-mail a vybrať cieľové výdajné miesto. Klient si môže vybrať aj doplnkové služby, napríklad dobierku, alebo pripoistenie. Cenu je vždy viditeľná jasne a bez skrytých poplatkov. V rámci Slovenska je možné poslať zásielku už od 2,5 eur a do Čiech za 3,3 eur. Platenie je rýchle, bezpečné a prebieha online cez platobnú kartu. Po zaplatení je zásielka vložená do systému. Stačí už iba priniesť zabalenú zásielku na ľubovoľné podacie miesto a zadať vygenerované heslo. Rýchlo a pohodlne, bez tlače štítkov a státia v radoch.
„Na Slovensku vidíme rastúci záujem zákazníkov o slobodnú voľbu, kedy a kde svoje zásielky podajú, a kedy a kde si ich vyzdvihnú. V prvých troch mesiacoch roka 2020 sme doručili celkovo takmer milión zásielok. Zákazníci čoraz častejšie volia možnosť doručenia do výdajných miest, ktoré si vyberú sami a pohodlne sa po svoju zásielku zastavia,  kedy im to najlepšie vyhovuje. Ako reakciu na potreby zákazníkov sme umožnili aj opačný proces - t.j. odosielanie zásielok z výdajných miest, ktoré sú zároveň aj podacími miestami,“ vyjadril sa Alexander Jančo, CEO Zásielkovne.
 
Zásielkovňa akceptuje zásielky so súčtom strán do 120 cm a jednou stranou maximálne 50 cm (napr. 50x40x30 cm) a do hmotnosti 5 kg. Čiže väčšinu bežných zásielok, ktoré si ľudia posielajú medzi sebou – knihy, oblečenie, drobné darčeky, hand-made výrobky. Stav zásielky je možné kontrolovať priamo v aplikácii.
 
V máji tohto roka padol rekord milión prepravených zásielok pomocou služby Medzi nami v rámci celej skupiny Packeta, do ktorej patrí aj Zásielkovňa. Cielenou kampaňou chce spoločnosť dosahovať podobné čísla v rámci tejto služby aj na Slovensku. V súčasnosti si už aplikáciu stiahlo viac ako 18 000 používateľov.