TIP NA CHUTNÝ DARČEK: Limitovaná vianočná edícia Liptov Oštiepka
Liptov, značka kvalitných slovenských syrov, bryndze a masla, už dnes pre vás pripravila vianočný darček. Vyskúšajte limitovanú vianočnú edíciu Liptov údeného Oštiepka, ktorý prináša gurmánsky zážitok pre celú rodinu.
Mlieko z horských oblastí Slovenska ako aj dlhoročná tradícia syrárskych majstrov liptovského regiónu sú zárukou vysokej kvality syrov Liptov.
Liptov Oštiepok, prémiový zrejúci údený syr, je vyrobený podľa tradičného postupu a svoju delikátnu chuť získava prírodným údením na bukovom dreve. Vďaka unikátnej receptúre zrejúceho syra nadobúda Liptov Oštiepok postupom času lahodnú vyzretú syrovú chuť.
Liptov Oštiepok je dôkaz dokonalého slovenského syrárskeho majstrovstva. Svoj unikátny tvar získava vďaka originálne zdobeným formám, ktoré sa v minulosti ručne vyrezávali z dreva.
LIPTOV Oštiepok údený (530 g) s odporúčanou maloobchodnou cenou 7,99 €.
TIP NA SERVÍROVANIE:
Odporúčame servírovať s červeným barikovým vínom.
O značke Liptov:
Liptov je jednou z kľúčových značiek na slovenskom syrárskom trhu. Vyznačuje sa najmä svojim putom k prírode a je založená na tradícii syrárskych majstrov tohto regiónu. Široké portfólio značky Liptov zahŕňa kvalitné prírodné a parené syry, bryndzu a maslo. Na výrobe unikátnych produktov sa spolupodieľa tím vyše 200 zamestnancov. Všetky produkty značky Liptov sú bez konzervačných látok, či iných umelých prísad. Navyše mlieko z horských a podhorských oblastí Slovenska, ktoré sa používa na ich výrobu, dodáva výrobkom Liptov ich jedinečnú chuť a vysokú kvalitu.
História Liptovskej mliekarne siaha až do roku 1943. Prelomovým obdobím je máj 2000, keď sa Liptovská mliekareň, a.s., stala súčasťou nadnárodnej mliekarenskej skupiny Bongrain, svetovým lídrom v syrových špecialitách. Prioritou skupiny je podpora rozvoja tradičných regionálnych syrových špecialít a to cestou neustáleho zlepšovania kvality a podporou inovácií.
Rok 2012 bol pre značku Liptov dôležitým míľnikom. Jednou z priorít pre tento rok sa stal projekt trvalo udržateľného rozvoja s názvom Zelený Liptov. Sloganom a záväzkami, ktoré sú srdcom projektu Zelený Liptov sú - „Dávať našim spotrebiteľom to najlepšie z regiónu Liptov a chrániť všetko dobré, čo nám tento región zanechal vo svojom dedičstve“. Zelený Liptov nie je obyčajný projekt. Je to vízia a poslanie spoločnosti i pre rok 2014.
Milex NMNV, a.s., výrobca produktov Liptov, dlhodobo spolupracuje s regionálnym združením cestovného ruchu – Klaster v rámci viacerých projektov. Týmto spôsobom sa mliekareň angažuje v podpore a prezentácii regiónu Liptov v celoslovenskom meradle, čím napomáha rozvoju cestovného ruchu v tomto regióne.
Viac na: www.nasliptov.sk a www.zelenyliptov.sk
Kontakty:
Lenka Hájeková
Groupe BONGRAIN
Junior Brand Manager Liptov
mobil: 0902 965 247
e-mail: lenka.hajekova@bongrain.sk