Podnikáte v online priestore?
Práve počas tejto krízy sa väčšina podnikateľov presunula do online priestoru. Tí, čo tam boli predtým, len zatraktívnili online predaj a tí, čo tam neboli, sa naň začínajú orientovať. Ak chce firma prežiť, musí sa prispôsobiť a aktuálna situácia ohľadom pandémie si to vyžaduje.
Ak podnikáte v online priestore, buďte v neustálom spojení so svojimi zákazníkmi a prilákajte nových ľudí.
Zamerajte sa na reklamu na najznámejších sociálnych sieťach
Sociálne siete sú fenoménom dnešnej doby. Niet veľa ľudí, ktorí nevyužívajú sociálne siete. Práve v tomto priestore vám bude umožnené byť v neustálom spojení so svojimi zákazníkmi. Navyše reklama na sociálnej sieti, napríklad Facebook reklama, vám pomôže cielene nakontaktovať potencionálne kupujúcich, čím máte šancu rozšíriť svoju zákaznícku základňu a zvýšiť tak aj tržby. Zabezpečenie Facebook, či Instagram reklamy ale odporúčame zveriť tým, ktoré sa na túto oblasť špecializujú.
Ak chcete byť v neustálom spojení, odporúčame využívanie sociálnych sietí. Dôležité však je pridávať kvalitný obsah, aby potencionálni zákazníci klikali nielen na vaše sociálne siete, ale sa aj rozhodli u vás niečo kúpiť.
Odporúčame vám skúsiť aj spoluprácu s blogermi. Ocenia to najmä tí, ktorí podnikajú v oblasti módy. Pomôcť prilákať zákazníkov vám pomôže aj vytváranie súťaží na sociálnych sieťach.
Video produkcia
Vizuálny kontakt zákazníka s vašimi produktami, vašou firmou je veľmi dôležitý a preto okrem sociálnych sietí odporúčame zamerať sa na video produkciu. Kvalitná video produkcia nie je len o rozprávaní príbehov. Je to spájanie sa so zákazníkmi po celom svete, čo rozhodne odporúčame využiť. Video produkcia však musí byť pod záštitou odborníkov, ktorí sa na túto oblasť špecializujú.