Moje dokonalé online JA
Berlín, 19. november 2014 Moje auto, môj dom, moja (imaginárna) jachta – v online profiloch robíme všetko preto, aby sme sa ukázali v čo najlepšom svetle. Aj keď to možno mysíme dobre, nie vždy to vyjde. V prieskume, ktorého sa zúčastnilo 341 respondentov, zistila online zoznamovacia agentúra Partner na úrovni, ktoré profilové prešľapy sú tie najhoršie.
Menej nie je vždy viac! Potvrdil to aj prieskum online zoznamovacej agentúry Partner na úrovni. Podľa 28% účastníkov ankety je totiž najväčším problémom zoznamovacích online profilov nedostatok uvedených informácií. Druhým, poriadne veľkým prešľapom, ktorý podľa 21% účastníkov prieskumu zaručene pokazí online profil, je prílišný sexuálny náboj. Gramatické chyby a preklepy dokážu odradiť až 20% používateľov online oznamovacích portálov. Do prvej pätice zaručených prešľapov sa dostali aj negativizmus (15%) a profil plný klišé (11%). Pokiaľ ide o fotografie, je vhodné vyvarovať sa eroticky ladených obrázkov, slnečných okuliarov či prílišných a amatérskych grafických úprav.
Top 5: Čoho sa vyvarovať?
Online profil: Profilové fotografie:
1. Nedostatok informácií (27%) 1. Prílišné odhaľovanie sa na fotografiách (24%)
2. Príliš sexy profil (21%) 2. Slnečné okuliare (18%)
3. Gramatické chyby, preklepy (20%) 3. Zlá digitálna úprava fotografií (18%)
4. Negativizmus (15%) 4. Portéty tváre bez zvyšku postavy (16%)
5. Klišé (11%) 5. „Selfie“ - fotografie samého seba (10%)
Bez pozlátka, alebo umenie úprimnej seba-prezentácie
Až 89% respondentov prieskumu verí, že ľudia vo všeobecnosti vylepšujú pravdu – teda sa na internete prezentujú v lepšom svetle.
Napriek tomu, takmer identický počet opýtaných (90%) tvrdí, že sa nikdy nepokúsili na internete vydávať za svoju prikrášlenú verziu. Pre informáciu – prieskum ukázal, že používatelia online zoznamovacích služieb z úprav najviac upodozrievajú fotografie (30%) a v rovnakej miere (30%) nedôverujú ani udaným úmyslom používateľa na konkrétnej zoznamovacej stránke.
Moje dokonalé online JA
Podľa 40% respondentov prieskumu internet spôsobil to, že sme sa naučili veľmi opatrne „zostrojovať“ svoju identitu, a ako online, tak offline ukazujeme iba svoje najlepšie JA. Britská psychologička a koučka Sam Owen tento fenomén vysvetľuje takto:
„Vo všeobecnosti sa socializujeme tak, aby sme zapadali do určitých skupín – takpovediac sa škatuľkujeme, namiesto toho, aby sme sebavedome prezentovali svoje skutočné ja a odvážili sa vytŕčať z davu. To môže ľudí viesť k vytváraniu profilov a osobností, ktoré korešpondujú s normami.“
Vzorka: 341 používateľov Partner na úrovni. Podiel žien: 61%; priemerný vek: 43,5 roka.
Viac informácií a výsledkov prieskumu môžete nájsť na Partner na úrovni.
O Partner na úrovni:
Partner na úrovni je súčasťou siete online zoznamovacích agentúr založených firmou Affinitas s.r.o., sídliacou v Berlíne. Radí sa tak k najúspešnejším európskym zoznamkám a na Slovensku funguje od marca 2013. Celkovo spoločnosť pôsobí v 26 krajinách v Európe, Afrike, Latinskej Amerike, v Kanade, Austrálii a na Novom Zélande. Denne sa jej prostredníctvom zoznámia tisíce ľudí.
Cieľom Partner na úrovni je pomáhať nezadaným s vysokými nárokmi pri hľadaní dlhodobých vzťahov. Základom úspešného zoznamovania sa je vedecky podložený test osobnosti a to, že na rozdiel od iných zoznamiek už od začiatku svojim členom odporúča iba tých partnerov, ktorí sa k nim na základe vyhodnotenia testu a ich vlastných požiadaviek skutočne hodia.
Partner na úrovni neustále dbá na vysokú úroveň všetkých poskytovaných služieb. Dokladom sú početné vyznamenania v niekoľkých krajinách za vysoko kvalitné služby a za dodržiavanie pravidiel týkajúcich sa súkromia používateľov.
Ďalšie štúdie a aktuálne informácie nájdete na našej stránke určenej pre tlač: http://www.partnernaurovni.sk/tlac