Kvalitné vybavenie kancelárskych priestorov, ktoré by mal mať každý kancelársky priestor
Práca v kancelárii je aj podľa pracovných portálov najvyhľadávanejšia spomedzi pracovných ponúk. Každý chce odrobiť pár hodín v kancelárii za počítačom, ako robievať nočné v nemocniciach a v strojárenských firmách. Väčšina firiem však neberie ohľad na svojich zamestnancov a do kancelárií nakupuje vybavenie kancelárie, ktoré má od ergonómie poriadne ďaleko.
Kancelárske stoličky do kancelárie
Dlhodobé sedenie v jednej polohe a monotónna činnosť spôsobuje viaceré zdravotné komplikácie, najčastejšie však problémy s krčnou chrbticou a karpálny tunel. Výberom komfortných kancelárskych kresiel však predídete týmto zdravotným ťažkostiam, ktoré môžu znížiť výkonnosť vášho tímu – vašich zamestnancov. Odporúčame vám prihliadať najmä na ergonomický charakter, kvalitu čalúnenia a na celkovú konštrukciu kresla. Kancelárske kreslá vyberajte výhradne len tie s podrúčkami. Dôležité je aj správne sedenie – nohy by mali byť pevne na zemi a mali by zvierať pravý uhol (pravý uhol medzi lýtkami a stehnami).
Konferenčné stoličky do zasadačky
Ak je súčasťou vašich firemných kancelárskych priestorov aj zasadačka, kde bežne prerokovávate prácu so všetkými zamestnancami, dajte si záležať na výbere čalúnených konferenčných stoličiek s oceľovou konštrukciou. Práve takéto konferenčné stoličky sú a budú vhodné do zasadačky. Vaši zamestnanci sa nebudú sťažovať na nepohodlné sedenie. Pohodlnosť bude zabezpečovať kvalitné čalúnenie. Operadlo stoličiek bude taktiež stabilné. Atraktívny dizajn, pevná konštrukcia a prijateľná cena – to je to, čím si vás kvalitné konferenčné stoličky získajú.
Kvalitné vybavenie kancelárskych priestorov výrazne zvýši produktivitu vašich zamestnancov, preto neváhajte a okrem kvalitných kancelárskych kresiel a stoličiek do zasadačky myslite aj na kúpu dobrého a zároveň šetrného LED kancelárskeho osvetlenia. Zdravie očí a chrbtice je dôležitejšie ako práca.