Doručenie do dvoch hodín so City service šetrí firmám čas aj peniaze

Ročne stratí bratislavský vodič v dopravnej zápche 29 hodín*. A to nielen na ceste do práce a z práce, ale aj počas dňa pri vybavovaní. Zbytočne najazdené kilometre však stoja firmy čas aj peniaze. Stačí pritom využiť napríklad na doručovanie zásielok tých, čo majú šoférovanie v popise práce. Či už ide o podklady do súťaže, návrhy kampaní, podpísané zmluvy, papiere k lekárovi, do banky alebo aj pneumatiky od auta, môže ich doručiť kuriér. So City Service od DPD tak bude zásielka v rámci Bratislavy už do dvoch hodín tam, kde na ňu čakajú.

Vodiči sa už dlhšie pripravujú na kolóny a výluky dopravy počas plánovaných rozsiahlych opráv a výstavieb ciest v Bratislave. Už v minulom roku čakali šoféri na každý jeden prejdený kilometer takmer tri minúty v kolóne,**tento rok to bude podľa všetkého ešte horšie. Podnikanie však nepočká. Zmluvy, návrhy, podklady do banky či do súťaží musia byť doručené tam, kde ich očakávajú.

Riešením pre efektívne doručovanie môže byť služba City Service. Tá je vhodná na doručovanie urgentných zásielok, dokumentov, vzoriek, prípadne zmlúv, ktoré potrebuje odosielateľ čo najrýchlejšie doručiť adresátovi. Je možné prepraviť balík až do hmotnosti 31,5 kg, takže sa do neho určite zmestia aj náhradné diely, súčiastky, vzorkovníky alebo obsiahle spisy.

V prípadoch, kedy zákazníci potrebujú mať dokumenty skontrolované alebo podpísané späť u seba čo najrýchlejšie, môžu využiť Výmenný balík a zásielka poputuje obratom k odosielateľovi. Spätné doručenie je ideálne riešenie aj pre reklamácie a garančné nároky. Nový tovar putuje k zákazníkovi, od neho sa zároveň preberie chybný výrobok a ten je doručený späť do firmy. Tá vďaka tomu šetrí čas, poskytuje zákazníkovi rýchly servis a má prehľad o toku svojich výrobkov.

\"Službu City Service využívajú firmy hlavne pre menšie zásielky. Vedia ju však oceniť aj spoločnosti, ktoré si medzi sebou posielajú náhradné diely, keďže už o dve hodiny sú tam, kde ich potrebujú. Práca je tak efektívna a bez prestojov. To platí aj v prípadoch, kedy zamestnanci miesto šoférovania a čakania jednoducho robia svoju prácu tam, kde je potrebná,\" povedal Peter Pavuk, generálny riaditeľ kuriérskej spoločnosti DPD na Slovensku.

V prípadoch, kedy spoločnosti posielajú chúlostivé dokumenty a potrebujú mať istotu, že sa dostanú k danej osobne, môžu využiť overenie identity príjemcu, ID-check. Zásielka tak bude odovzdaná výlučne do vlastných rúk príjemcu na základe predloženého identifikačného dokladu. Doručenie sa zaznamená spolu s číslom dokladu, takže totožnosť je možné spätne overiť.



*podľa údajov spoločnosti Inrix
**analýza dát spoločnosti Waze