Ako zorganizovať úspešnú promo akciu?
Či už plánujete otvoriť obchod, prezentovať nový výrobok, alebo chcete zvýšiť predaje, účinným spôsobom, ako to dosiahnuť, je usporiadanie promo akcie. Bez čoho sa žiadna správna promo akcie nezaobíde? Zistite to v našom článku.
Nafukovacie reklamné brány, stĺpy aj plotové polia dovedú ozvláštniť každú udalosť. Najskôr si však ujasnite, čo chcete akcií dosiahnuť. Na čo by ste zákazníkov radi prinútili? Aké publikum potrebujete osloviť? Podľa toho zvoľte vhodnú stratégiu, téma vašej promo akcie aj reklamné nosiče, ktoré vaše posolstvo ponesú. Formu vždy prispôsobte obsahu - eventové doplnky musí váš zámer pútavým spôsobom podporiť.
Na promo akciu upozornite vopred
Ešte predtým, než promo akcie prebehne, o nej dajte vedieť čo najširšiemu publiku. Propagujte ju - v tlačených médiách, prostredníctvom e-Malinga, billboardov, PVC bannerov i roll-upov. Dopredu majte jasno, v akom duchu sa ponesie, a všetky reklamné materiály štýlovo zjednoťte.
Nosiče, ktoré nikto neprehliadne - reklamné stan a brána
Ak chystáte promo akciu vonku, je nožnicový stan, potlačený vaším logom, ideálnym spôsobom, ako sa zapísať do podvedomia zákazníkov. Ak ho navyše doplníte ďalšími doplnkami (roll-upom alebo napríklad reklamné bránou), vaše šance sa ešte zvýši. Na zimné akcie, ako sú závody a podobne, voľte radšej odolnejšie stan. Napríklad stany Mitkotent Premium disponujú zosilneným profilom nohy - vďaka tomu sú lepšie prispôsobené náročnejším poveternostným podmienkam a vydrží poryvy vetra až do 100 km/h. Skvelou voľbou sú tiež nafukovacie stany Spider - možno ich umiestniť do vnútorných aj vonkajších priestorov.
Reklamná akciu označte nápaditým doplnkom, ktorý k vám pritiahne pozornosť aj z väčšej diaľky - reklamné bránou. Zaobstarať môžete brány hliníkové, nafukovacie či pneumatické. Hliníková brána vám poskytne konkurenčnú výhodu, pretože sa od klasických nafukovacích brán výrazne odlišuje. Je vysoká 4 m, široká 8 m a ponúka vám reklamnú plochu skoro 40 m². Potlač plachty sa vykonáva digitálne metódou, takže nie je problém zvoliť ani zložitejší dizajn.
Nafukovacie brány nádherne doplnia najmä športové podujatia - ich rozpätie je väčšia ako 11 m. Vyberať môžete zo 4 rôznych tvarov. Budete ale viazaní na neustály prísun elektriny. Brána sa nafukuje pomocou ventilátora v jej nohe a ten jej zároveň pomáha udržiavať stály tlak.
Ak sa chcete podobným problémom vyhnúť, zvoľte radšej pneumatickú bránu - nie sú závislé na prísune elektriny a dokážu udržať stály tlak samy o sebe. Umiestniť ich môžete kamkoľvek - aj v prírodnom prostredí.
Najzaujímavejšie eventy? S moderátorom a bohatým programom
Pri príprave promo akcie nezanedbajte ani jej program. Môžete usporiadať súťažné popoludnie či podvečer, interaktívne hry, koncert a ďalšie zaujímavé obohatenie, ktorá klientov pobaví a navodia pozitívnu atmosféru. Hneď sa na váš produkt začnú pozerať inak, vašu firmu si spojí s príjemným pocitom a nabudúce u vás radi nakúpi.
Samozrejme sa vždy snažte o to, aby poňatie akcie zodpovedalo výrobku, ktorý sa chystáte propagovať. Interaktívne hry budú vhodné pre firmu, ktorá sa zameriava na virtuálnu realitu, ale u firmy s vlasovou kozmetikou by mohli pôsobiť nepatrične.