Akciové letáky pomaly miznú z našich schránok

Žijeme v modernej počítačovej dobe, kedy je bežné prezerať si takmer všetko na internete, prípadne na niektorých webových stránkach aj nakupovať. Ak ste práve aj vy zástanca digitálnej formy komunikácie, nielen medzi ľuďmi, ale aj tej reklamnej, môžete sa tešiť, že stále viac obchodov prechádza na ekologickejší typ reklamy.

Nový typ reklamy

Reč je najmä o stále sa zmenšujúcom počte reklamných papierov v schránkach. Tie sa presúvajú do online priestoru, ktorý je omnoho väčší a ekologickejší. Najmä ak sa jedná o relatívne hrubé letáky Lidl. Tento obchodný reťazec vyhlásil už skôr boj proti míňaniu papiera, a preto sú jeho letáky v papierovej forme dostupné už len v predajniach. Nezachráni to len niekoľko stoviek stromov ročne, ale ušetrí aj nemalé peniaze, ktoré môže reťazec premietnuť do zvyšovania miezd. Relatívne obsiahly leták je preto dostupný aj online na niekoľkých webových stránkach, kde si ho môžete prezrieť naozaj rýchlo a zároveň, niektoré produkty cenovo porovnať s produktami v letákoch iného obchodu.

Možné je nájsť naozaj akýkoľvek obchod, ktorý je u nás dostupný. Napríklad si môžete vybrať leták obchodu Kraj, ktorý je síce na pohľad pekný, ale po prečítaní ho aj tak zbytočne vyhodíme, a všetko čo potrebujeme si zapamätáme alebo zapíšeme do mobilu či na nákupný zoznam. Vzhľadom na relatívne malý reťazec, ktorý sa ešte stále na trhu udomácňuje, môže výrazné zníženie tlače papierových letákov finančne pomôcť, najmä v ďalšom rozširovaní a skvalitňovaní služieb. Problémom nie je len samotná ekológia, ale aj nepravidelné alebo nefungujúce doručovanie akciových letákov do schránok. Aj tu sa online prezeranie javí ako najlepší spôsob mať prehľad o všetkom, čo potrebujete nakúpiť. Koľko ľudí naozaj triedi tieto papiere? Zníženie tlače by malo pozitívny vplyv aj na prírodu, aj na zákazníkov, ktorý ocenia zníženie cien produktov aj o pár centov.